Mali Div

Klijent: Zanatska pivovara

Kategorija: ambalaža, ilustracija, vizualni identitet

                
 

Obiteljska zanatska pivovara nazvana po legendarnoj Renaultovoj četvorci mogla je vizualno jedino završiti kao ekstenzija četvorkinog brandinga. Logotip oblikovno prati oksimoron u nazivu, dok etikete prikazuju trenutke užitka u situacijama kada vas vaše prijevozno sredstvo iznevjeri.

          
          

00_BOCEE
_kutija_
crtez
plakat-geff

Plasman svake nove vrste piva na tržište popraćen je pripadajućom papercraft scenom. Za Božićne blagdane nastalo je limitirano izdanje Xmas IPA piva koje je dobilo znakovito ime Svjećica. Od pivske boce i papira smo napravili automobilsku svjećicu te ju blagdanski ukrasili.

ZADNJII

Sve scene za vizuale su rađene ručno od papira kako bi bili dosljedni pivskoj craft priči.

fotka-novo
2pejprkreft
00_IMG_5347_1500px

U projekt smo ubacili i mini video produkciju. Scena je improvizirana, ali je rezultat bio i više nego zadovoljavajuć. Target kanal je bio FB oglas. Po završetku kampanje, narudžbe i analitika su pokazale da je bio pun pogodak.

              
       
 

Za prikaz novih lokacija na kojima je pivo dostupno, osmislili smo animirani sustav za društvene mreže. Boje su preuzete sa starih “četvorki” kako bi njihovom feedu dali raznolikost i dinamiku.