Mali Div
Klijent: Zanatska pivovara
Kategorija: ambalaža, ilustracija, vizualni identitet
Obiteljska zanatska pivovara nazvana po legendarnoj Renaultovoj četvorci mogla je vizualno jedino završiti kao ekstenzija četvorkinog brandinga. Logotip oblikovno prati oksimoron u nazivu, dok etikete prikazuju trenutke užitka u situacijama kada vas vaše prijevozno sredstvo iznevjeri.




Plasman svake nove vrste piva na tržište popraćen je pripadajućom papercraft scenom. Za Božićne blagdane nastalo je limitirano izdanje Xmas IPA piva koje je dobilo znakovito ime Svjećica. Od pivske boce i papira smo napravili automobilsku svjećicu te ju blagdanski ukrasili.

Sve scene za vizuale su rađene ručno od papira kako bi bili dosljedni pivskoj craft priči.



U projekt smo ubacili i mini video produkciju. Scena je improvizirana, ali je rezultat bio i više nego zadovoljavajuć. Target kanal je bio FB oglas. Po završetku kampanje, narudžbe i analitika su pokazale da je bio pun pogodak.